IT Academy

Uithof
Heidelberglaan, Utrecht, 3584CS

Event Type

Informatiebeveiliging is fundamenteel onderdeel van het voor bestaan van de Universiteit Utrecht. Denk bijvoorbeeld aan de recente ransom-ware aanval op de Universiteit van Maastricht. De afdeling informatiebeveiliging doet er alles aan om een soortgelijke aanval op de UU te voorkomen. Met deze cursus leer je hoe jij daar tijdens je werk ook aan kan bijdragen.

In deze cursus zal je een uitgebreide uitleg krijgen over hoe je veilig en verantwoordelijk om kan gaan met informatie tijdens het werken binnen de UU. Er wordt onder andere ingegaan op de principes van veilig werken en hoe je die principes kan toepassen. Je leert de grootste en meest voorkomende risico’s te herkennen; en wat te doen wanneer je ze herkent. Denk bijvoorbeeld aan phishing, account-beveiliging, hoe werk je veilig vanuit huis.

Daarnaast krijg je inzicht in de diensten en producten die de UU aanbiedt om veilig werken makkelijker te maken voor jou. Aan de hand van een interactieve presentatie en veel ruimte voor vragen en koffie leren we jou hoe je veilig kan werken op de Universiteit Utrecht.

Je hoeft niet voor deelname te betalen.

Uithof, Utrecht.

Aanmelden

Meld je aan door hieronder in te loggen. Na het inloggen moet je terugkeren naar deze cursuspagine, als dat niet vanzelf gebeurt. Als je eenmaal ingelogd bent, staat het reserveringsformulier voor je klaar onderaan deze pagina.

Bookings

Het maximum aantal deelnemers is bereikt.